Kalite Politikası

Kalite Politikası

Otokar'ın ana görevi; ticari araçlar ile çeşitli savunma sanayi mamüllerini, müşteri beklentileri doğrultusunda, dünya çapında rekabet gücü olan ürünler olarak tasarlamak, üretmek ve pazarlamaktır.

Kendi teknolojisini geliştirerek, ürünlerinde yerli ve milli kimlik özelliğini korur; topyekün mükemmellik felsefesi ile müşterilerinin, çalışanlarının ve ortaklarının memnuniyetinde sürekliliği sağlamayı hedefler.

Bu ana görev doğrultusunda, değişen ve gelişen şartlar dikkate alınarak aşağıda belirtilen Kalite Politikası Ana Prensipleri tespit edilmiştir.
 
  • En kaliteli, yenilikçi ve sorunsuz ürünler tasarlayıp üreterek müşteri  memnuniyetinde sürdürülebilirliği sağlamak
  • Stratejilerimiz doğrultusunda ilgili tarafların, paydaşların uygulanabilir ihtiyaç, beklenti ve şartlarını tanımlamak, çözüm önermek, yerine getirmek
  • Kalite yönetim sistemimizi, ürün ve hizmet kalitemizi sürekli iyileştirmek için yeni teknolojileri, kalite tekniklerini araştırıp, uygulamak
  • Toplam kalite anlayışını firma geneline yaymak ve alt yapısını oluşturmak. Ürünlerimizde sıfır hatayı hedefleyen çalışmaları organize etmek ve müşterilerimize sunduğumuz değeri arttırmak
  • Tedarikçilerimizin sağladığı ürün ve hizmetlerin kalitesini arttırmaları için, tedarikçilerimizle olan  işbirliğimizi güçlendirmek, gelişimlerini takip etmek ve desteklemek
  • Karşılıklı saygı ve güvene dayanan, insan odaklı bir yaklaşımla çalışanlarımızın gelişimlerine katkıda bulunmak